marți, 6 septembrie 2011

Shadows of the holiday

     Îmi beau cafeaua şi privesc pe fereastră graba oamenilor de dimineaţă. Mă văd printre ei în curând, când va fi timpul să revin. Voi avea aceeaşi atitudine ca voi şi voi păşi netulburată pe acelaşi drum in fiecare dimineaţă. Dar azi nu. Astăzi nu vreau să mă constrâng... Nu vreau nici să alerg, nici să umblu în vârful degetelor. Nu mă grăbesc să ajung nicăieri.
     Îmi înmoi buzele în ceaşcă şi revăd fragmente din timpul furat pentru noi... De fiecare dată diferit, într-un alt cadru, o altă scenă. Doar personajele rămân aceleaşi. Noi doi. Tu şi eu. Eu şi tu. Revăd drumul, revăd marea... Refac în mintea mea timpul nostru, de la început. Te simt aproape iarăşi, deşi nu eşti aici.
     Îmi umplu iarăşi ceaşca de cafea şi privesc către trecut cu dragoste. Ai lăsat urme adânci fără să ştii, dar de data asta ştiu că e bine. Fiecare emoţie trăită se întoarce mai intens de fiecare dată când închid ochii şi retrăiesc clipele noastre ca într-un film. Ştiu că te vei întoarce. O simt.

Un comentariu:

  1. Salut,

    Te anuntam ca ne-ar face placere sa te inscrii pe www.allblogs.ro

    Numai bine,
    echipa allblogs.ro

    RăspundețiȘtergere